Pozícia: PR & Fundraising Manager
Miesto: Bratislava
Úväzok: Plný
Nástup: máj 2023
Plat: od 1 500 € brutto, v závislosti od skúseností
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
V Slovenskej nadácii pre UNICEF hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu PR & Fundraising Manager, ktorý/á bude viesť náš komunikačný a fundraisingový tím. Možno ste to práve Vy.
Čaká Vás zaujímavá a pekná práca, zameraná najmä na:
- Vymýšľanie, tvorbu a realizáciu fundraisingových kampaní a ich komunikačných stratégií
- Tvorbu komunikačnej stratégie a plánovanie kampaní
- Zavádzanie inovácií a elektronizácie do marketingových a komunikačných stratégií
- Manažment kampaní na webe, Facebooku, Instagrame a Youtube
- Rozdeľovanie úloh a kreatívnych zadaní kolegom z PR a Fundraisingu
- Vedenie a realizácia ucelenej kampane krásneho fundraisingového produktu JEŽKOVINY (www.jezkoviny.sk), zameraného nielen na fundraising, ale aj na tému pozitívneho rodičovstva a riešenia problémov, ktoré deti trápia, ako prevencia duševného zdravia
- Podieľanie sa aj na ďalších aktivitách Slovenskej nadácie pre UNICEF (stretnutia s Junior Ambasádormi, mediálne výstupy, workshopy na školách)
Vašou úlohou budú aj menej obľúbené, ale dôležité súčasti práce, zameraná na:
- Pravidelnú komunikáciu s príslušnými oddeleniami v centrále v Ženeve, inými tímami UNICEF
- Podieľanie sa na tvorbe plánov a reportov pre UNICEF
- Stratégia akvizície nových prispievateľov a reaktivácie už existujúcich
- Podporné administratívne činnosti
Čo sa Vám u nás bude páčiť:
- Vaša práca bude mať zmysel – vďaka Vám budeme schopní pomáhať konkrétnym ľuďom nielen doma, ale i vo svete
- Dozviete sa veľmi veľa o tom, čo to humanitárna pomoc je a ako funguje
- Budete pracovať s výborným a kreatívnym tímom
- Stretnete sa s ochotou podporiť Vaše nápady tímovou prácou na ich realizácii
- Profesionálna podpora a možnosť konzultácie s PR agentúrou
- Stretnutia so zaujímavými ľuďmi
- Flexibilný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
Ak sa chcete stať súčasťou tímu UNICEF Slovensko, pošlite krátky motivačný list a svoj životopis do 15.04.2023 na info@unicef.sk s predmetom emailu: „PR & Fundraising Manager“. Prosíme uchádzačov, aby predmet emailu označili jasným názvom pozície, o ktorú sa uchádzajú.
Pohovor bude mať viac častí. V prvom kole budú mať vybraní/é uchádzači/ky za úlohu pripraviť podľa zaslaných inštrukcií návrh kampane na vybranú tému (vyplnením google formulára). Po posúdení návrhov budú najlepší kandidáti/kandidátky pozvaní/é na osobný pohovor.
Termín nástupu je začiatok mája, v máji prebehne ešte odovzdanie skúseností od kolegyne, na ktorej miesto vybraný/á uchádzač/ka nastúpi a spoločná participácia na verejnej zbierke Modrý gombík 2023.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- vysokoškolské III. stupňa
- Vzdelanie v odbore:
- Marketing, Ekonomické, IT, iné
- Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti:
- MS Office/Google Docs
- Správa kampaní na soc. sieťach (Facebook, YouTube, Instagram)
- Canva - výhodou
- Adobe (Photoshop, Illustrator, Premiere Pro) - výhodou
- E - mail marketing (Mailchimp) – výhodou
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Pozícia je ideálna pre niekoho, kto je kreatívny/a, asertívny/a, má už nejakú skúsenosť s vedením kampaní, ale zároveň má dobré manažérske zručnosti, dokáže zadeliť úlohy, ale súčasne je ochotný samostatne pracovať, alebo priložiť ruku k dielu, ak ostatní kolegovia potrebujú pomoc. Rád/rada pracuje v tíme a podieľa sa aj na iných úlohách, nielen tých, za ktoré je zodpovedný/á.
Nebojí sa akejkoľvek práce, ani takej, ktorú neovláda. A je ochotný/á sa učiť.
V tíme radi uvítame aj mamičku, ktorá sa chce vrátiť naspäť do práce po materskej/rodičovskej dovolenke,
nevylučujeme ani čerstvých absolventov/absolventky, ak počas štúdia získali už nejaké skúsenosti s takouto prácou.
Dobrá znalosť slovenského a anglického jazyka, samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, manažérsky prístup sú podmienkou.
Nejde o prácu z domu, pretože potrebujeme často brainstormovať, ale ak je to niekedy potrebné, práca z domu nie je problém.
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenská nadácia pre UNICEF je jedným z 36 národných výborov UNICEF, ktorých hlavnou misiou je hlavne získavanie zdrojov pre potreby programových krajín. Naším poslaním je prispieť k tomu, aby mohli najviac ohrozené deti kdekoľvek vo svete prežiť, boli zdravé, mali zabezpečenú výživu, prístup k pitnej vode, základnému vzdelaniu, ochranu pred násilím a tiež príležitosť naplniť v živote svoj potenciál.
UNICEF je jednou z najvýznamnejších humanitárnych organizácií na svete, ktorá pomáha deťom v núdzi už od roku 1946. Pracuje vo viac ako 190 krajinách a teritóriách. UNICEF síce patrí medzi organizácie OSN, má však špecifické postavenie - je jediným fondom OSN, ktorý nie je financovaný zo strany OSN, ani nemá pridelenú pevnú rozpočtovú položku zo štátneho rozpočtu. Pomoc deťom v núdzi je úplne závislá od dobrovoľných príspevkov jednotlivcov, spoločností a ďalších donorov.
Počet zamestnancov
Cca 10
Adresa spoločnosti
Slovenská nadácia pre UNICEF
Michalská 371/7
81101 BRATISLAVA
http://www.unicef.sk