Chcem prispieť
Chcem prispieť
CHCEM PRISPIEŤ
© UNICEF/UNI303893/Diarassouba

Do nášho tímu hľadáme PR & Fundraising Managera

Pozícia: PR & Fundraising Manager
Miesto: Bratislava
Úväzok: Plný 
Nástup: máj 2023 
Plat: od 1 500 € brutto, v závislosti od skúseností 
 

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti 

 
V Slovenskej nadácii pre UNICEF hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu PR & Fundraising Manager, ktorý/á bude viesť náš komunikačný a fundraisingový tím. Možno ste to práve Vy. 
 

Čaká Vás zaujímavá a pekná práca, zameraná najmä na: 

 
  • Vymýšľanie, tvorbu a realizáciu fundraisingových kampaní a ich komunikačných stratégií 
  • Tvorbu komunikačnej stratégie a plánovanie kampaní
  • Zavádzanie inovácií a elektronizácie do marketingových a komunikačných stratégií
  • Manažment kampaní na webe, Facebooku, Instagrame a Youtube 
  • Rozdeľovanie úloh a kreatívnych zadaní kolegom z PR a Fundraisingu 
  • Vedenie a realizácia ucelenej kampane krásneho fundraisingového produktu JEŽKOVINY (www.jezkoviny.sk), zameraného nielen na fundraising, ale aj na tému pozitívneho rodičovstva a riešenia problémov, ktoré deti trápia, ako prevencia duševného zdravia 
  • Podieľanie sa aj na ďalších aktivitách Slovenskej nadácie pre UNICEF (stretnutia s Junior Ambasádormi, mediálne výstupy, workshopy na školách) 
 

Vašou úlohou budú aj menej obľúbené, ale dôležité súčasti práce, zameraná na:

 
  • Pravidelnú komunikáciu s príslušnými oddeleniami v centrále v Ženeve, inými tímami UNICEF  
  • Podieľanie sa na tvorbe plánov a reportov pre UNICEF 
  • Stratégia akvizície nových prispievateľov a reaktivácie už existujúcich 
  • Podporné administratívne činnosti 
 

Čo sa Vám u nás bude páčiť:

 
  • Vaša práca bude mať zmysel – vďaka Vám budeme schopní pomáhať konkrétnym ľuďom nielen doma, ale i vo svete
  • Dozviete sa veľmi veľa o tom, čo to humanitárna pomoc je a ako funguje 
  • Budete pracovať s výborným a kreatívnym tímom 
  • Stretnete sa s ochotou podporiť Vaše nápady tímovou prácou na ich realizácii
  • Profesionálna podpora a možnosť konzultácie s PR agentúrou 
  • Stretnutia so zaujímavými ľuďmi
  • Flexibilný pracovný čas 
 

Informácie o výberovom konaní 

 
Ak sa chcete stať súčasťou tímu UNICEF Slovensko, pošlite krátky motivačný list a svoj životopis do 15.04.2023 na info@unicef.sk s predmetom emailu: „PR & Fundraising Manager“. Prosíme uchádzačov, aby predmet emailu označili jasným názvom pozície, o ktorú sa uchádzajú. 
 
Pohovor bude mať viac častí. V prvom kole budú mať vybraní/é uchádzači/ky za úlohu pripraviť podľa zaslaných inštrukcií návrh kampane na vybranú tému (vyplnením google formulára). Po posúdení návrhov budú  najlepší kandidáti/kandidátky pozvaní/é na osobný pohovor. 
Termín nástupu je začiatok mája, v máji prebehne ešte odovzdanie skúseností od kolegyne, na ktorej miesto vybraný/á uchádzač/ka nastúpi a spoločná participácia na verejnej zbierke Modrý gombík 2023. 
 

Požiadavky na zamestnanca 

 
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: 
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa 
  • Vzdelanie v odbore: 
  • Marketing, Ekonomické, IT, iné  
  • Jazykové znalosti: 
  • Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2) 
 

Ostatné znalosti: 

 
  • MS Office/Google Docs
  • Správa kampaní na soc. sieťach (Facebook, YouTube, Instagram)
  • Canva - výhodou
  • Adobe (Photoshop, Illustrator, Premiere Pro) - výhodou
  • E - mail marketing (Mailchimp) – výhodou
 

Počet rokov praxe 

 
1
 

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

 
Pozícia je ideálna pre niekoho, kto je kreatívny/a, asertívny/a, má už nejakú skúsenosť s vedením kampaní, ale zároveň má dobré manažérske zručnosti, dokáže zadeliť úlohy, ale súčasne je ochotný samostatne pracovať, alebo priložiť ruku k dielu, ak ostatní kolegovia potrebujú pomoc. Rád/rada pracuje v tíme a podieľa sa aj na iných úlohách, nielen tých, za ktoré je zodpovedný/á. 
Nebojí sa akejkoľvek práce, ani takej, ktorú neovláda. A je ochotný/á sa učiť. 
 
V tíme radi uvítame aj mamičku, ktorá sa chce vrátiť naspäť do práce po materskej/rodičovskej dovolenke,
nevylučujeme ani čerstvých absolventov/absolventky, ak počas štúdia získali už nejaké skúsenosti s takouto prácou.
 
Dobrá znalosť slovenského a anglického jazyka, samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, manažérsky prístup sú podmienkou.
 
Nejde o prácu z domu, pretože potrebujeme často brainstormovať, ale ak je to niekedy potrebné, práca z domu nie je problém. 
 

Stručná charakteristika spoločnosti 

 
Slovenská nadácia pre UNICEF je jedným z 36 národných výborov UNICEF, ktorých hlavnou misiou je hlavne získavanie zdrojov pre potreby programových krajín. Naším poslaním je prispieť k tomu, aby mohli najviac ohrozené deti kdekoľvek vo svete prežiť, boli zdravé, mali zabezpečenú výživu, prístup k pitnej vode, základnému vzdelaniu, ochranu pred násilím a tiež príležitosť naplniť v živote svoj potenciál.
UNICEF je jednou z najvýznamnejších humanitárnych organizácií na svete, ktorá pomáha deťom v núdzi už od roku 1946. Pracuje vo viac ako 190 krajinách a teritóriách. UNICEF síce patrí medzi organizácie OSN, má však špecifické postavenie - je jediným fondom OSN, ktorý nie je financovaný zo strany OSN, ani nemá pridelenú pevnú rozpočtovú položku zo štátneho rozpočtu. Pomoc  deťom v núdzi je úplne závislá od dobrovoľných príspevkov jednotlivcov, spoločností a ďalších donorov.  
Počet zamestnancov 
Cca 10 
 

Adresa spoločnosti 

 
Slovenská nadácia pre UNICEF 
Michalská 371/7 
81101 BRATISLAVA
http://www.unicef.sk
Každé dieťa
si zaslúži
detstvo,
budúcnosť,
nádej...

PREČÍTAJTE SI VIAC

© UNICEF/UN0616904/Mugisha
celý článok

Deň matiek: Neviditeľné hrdinky