Chcem prispieť
Chcem prispieť
CHCEM PRISPIEŤ
© UNICEF Diarassouba

Hľadáme stážistu/stážistku na
komunikáciu a marketing

Ak máš rád marketing, komunikáciu, máš dobré nápady, nevadí ti ani práca s databázami a zaujímaš sa o inovatívne metódy v marketingu, radi Ťa privítame v tíme Slovenskej nadácie pre UNICEF na neplatenej stáži. Získaš tak nielen praktické skúsenosti z oblasti marketingu, fundraizingu a komunikácie z medzinárodnej organizácii UNICEF, ale aj možnosť pokračovať od júla 2021 v práci pre Slovenskú nadáciu pre UNICEF na čiastočný alebo plný úväzok (po vzájomnej dohode). 

Náplň práce a zodpovednosti: 

Stážista/tka ktorého hľadáme bude zapojený/á do kompletného procesu formovania oddelenia pre pravidelných prispievateľov, viesť tím ľudí, ktorí s darcami komunikujú a plánovať jednotlivé zadania pre členov tímu pod vedením riaditeľky Slovenskej nadácie pre UNICEF, zároveň pomáhať komunikačnému tímu s plnením úloh. 

Hľadáme človeka, ktorý má manažérske zručnosti, zaujíma sa o informačné technológie, a sleduje technické inovácie v oblasti digitálneho marketingu. 

Po absolvovaní stáže sa z teba môže stať manažér/ka oddelenia pre pravidelných darcov v Slovenskej nadácii pre UNICEF.

Tvojou náplňou práce bude:

  • Tvorba brandu pre pravidelného prispievateľa. 

  • Návrh komunikácie pre pravidelných prispievateľov.

  • Spolupráca pri návrhu komunikácie pre jednorázových prispievateľov.

  • Plánovanie aktivít pre komunikačné centrum (telefonický, e-mailový kontakt). 

  • Komunikácia  s darcami (akvizícia, udržiavanie, transformácia) v emailovej, či telefonickej podobe.

  • Spolupráca pri tvorbe newslettera pre darcov.

  • Hľadanie digitálnych foriem oslovenia nových a existujúcich darcov.

  • Práca s databázou darcov (prehľady, zadelenie darcov do jednotlivých typov komunikácie). 

  • Spolupráca pri tvorbe webovej stránky. 

Predpoklady a zručnosti:

  • Manažérske predpoklady. 

  • Ochota rýchlo sa učiť.

  • Ochota robiť aj menej atraktívne súčasti práce (upratanie databázy kontaktov, navrhnutie postupu práce s databázou, telefonovanie darcom). 

  • Záujem o inovácie v oblasti marketingu, základné znalosti neuromarketingu. 

  • Nakoľko naozaj hľadáme človeka, ktorého by sme potenciálne mohli aj zamestnať, stáž je vhodnejšia pre študentov/ky posledného ročníka štúdia v oblasti marketingu/komunikácie, prípadne čerstvého absolventa. 

Čo ponúkame: 

  • Jedinečnú možnosť vidieť do vnútra marketingovej komunikácie medzinárodnej organizácie UNICEF. 

  • Spoluprácu so slovenskými PR agentúrami, osobnosťami z oblasti umenia, športu, či kultúry.

  • Priestor pre kreativitu a samostatnosť. 

Forma stáže:

  • Kombinácia práce z domu s prácou v kancelárii (v rámci platných epidemiologických nariadení). 

  • Predpokladaný objem práce 20 hod. týždenne (primárne počas pracovných dní, kvôli komunikácii s tímom).

  • Nakoľko kancelária sa nachádza v Bratislave, je výhodou ak si z okolia, ale nie je to podmienkou. 

Výberový proces: 

Výberový proces bude mať 2 kroky:

Krok č. 1: Registrácia záujemcov o stáž (do 10.2.2021) a vyplnenie dotazníka s otázkami tu:

Krok č. 2: Online pohovory s vybranými kandidátmi (predpokladaný termín 8. - 12.2.2021).

Nástup: ihneď

Doba trvania stáže: február – jún 2021 

 

Každé dieťa
si zaslúži
detstvo,
budúcnosť,
nádej...

PREČÍTAJTE SI VIAC

© UNICEF/UNI41895/Unknown
celý článok

Dostali sme 300 miliónov. Darujme 300 tisíc.

© UNICEF/UN0483565/Majoli/Magnum Photos
celý článok

Správa o stave duševného zdravia detí vo svete