Ak máš rád marketing, komunikáciu, máš dobré nápady, nevadí ti ani práca s databázami a zaujímaš sa o inovatívne metódy v marketingu, radi Ťa privítame v tíme Slovenskej nadácie pre UNICEF na neplatenej stáži. Získaš tak nielen praktické skúsenosti z oblasti marketingu, fundraizingu a komunikácie z medzinárodnej organizácii UNICEF, ale aj možnosť pokračovať od júla 2021 v práci pre Slovenskú nadáciu pre UNICEF na čiastočný alebo plný úväzok (po vzájomnej dohode).
Náplň práce a zodpovednosti:
Stážista/tka ktorého hľadáme bude zapojený/á do kompletného procesu formovania oddelenia pre pravidelných prispievateľov, viesť tím ľudí, ktorí s darcami komunikujú a plánovať jednotlivé zadania pre členov tímu pod vedením riaditeľky Slovenskej nadácie pre UNICEF, zároveň pomáhať komunikačnému tímu s plnením úloh.
Hľadáme človeka, ktorý má manažérske zručnosti, zaujíma sa o informačné technológie, a sleduje technické inovácie v oblasti digitálneho marketingu.
Po absolvovaní stáže sa z teba môže stať manažér/ka oddelenia pre pravidelných darcov v Slovenskej nadácii pre UNICEF.
Tvojou náplňou práce bude:
-
Tvorba brandu pre pravidelného prispievateľa.
-
Návrh komunikácie pre pravidelných prispievateľov.
-
Spolupráca pri návrhu komunikácie pre jednorázových prispievateľov.
-
Plánovanie aktivít pre komunikačné centrum (telefonický, e-mailový kontakt).
-
Komunikácia s darcami (akvizícia, udržiavanie, transformácia) v emailovej, či telefonickej podobe.
-
Spolupráca pri tvorbe newslettera pre darcov.
-
Hľadanie digitálnych foriem oslovenia nových a existujúcich darcov.
-
Práca s databázou darcov (prehľady, zadelenie darcov do jednotlivých typov komunikácie).
-
Spolupráca pri tvorbe webovej stránky.
Predpoklady a zručnosti:
-
Manažérske predpoklady.
-
Ochota rýchlo sa učiť.
-
Ochota robiť aj menej atraktívne súčasti práce (upratanie databázy kontaktov, navrhnutie postupu práce s databázou, telefonovanie darcom).
-
Záujem o inovácie v oblasti marketingu, základné znalosti neuromarketingu.
-
Nakoľko naozaj hľadáme človeka, ktorého by sme potenciálne mohli aj zamestnať, stáž je vhodnejšia pre študentov/ky posledného ročníka štúdia v oblasti marketingu/komunikácie, prípadne čerstvého absolventa.
Čo ponúkame:
-
Jedinečnú možnosť vidieť do vnútra marketingovej komunikácie medzinárodnej organizácie UNICEF.
-
Spoluprácu so slovenskými PR agentúrami, osobnosťami z oblasti umenia, športu, či kultúry.
-
Priestor pre kreativitu a samostatnosť.
Forma stáže:
-
Kombinácia práce z domu s prácou v kancelárii (v rámci platných epidemiologických nariadení).
-
Predpokladaný objem práce 20 hod. týždenne (primárne počas pracovných dní, kvôli komunikácii s tímom).
-
Nakoľko kancelária sa nachádza v Bratislave, je výhodou ak si z okolia, ale nie je to podmienkou.
Výberový proces:
Výberový proces bude mať 2 kroky:
Krok č. 1: Registrácia záujemcov o stáž (do 10.2.2021) a vyplnenie dotazníka s otázkami tu:
Krok č. 2: Online pohovory s vybranými kandidátmi (predpokladaný termín 8. - 12.2.2021).
Nástup: ihneď
Doba trvania stáže: február – jún 2021