CHCEM POMôcť
CHCEM POMôcť

EmergencyLessons je víťazom
tohtoročnej Digital Communication Awards

#EmergencyLessons bola spoločnou kampaňou Kancelárie pre humanitárnu pomoc a civilnú ochranu (ECHO) a 10 členských štátov EÚ, v ktorých UNICEF pôsobí (Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Slovinsko, Slovensko, UK, Rakúsko, Francúzsko a Holandsko).

Cieľom bolo zvýšiť medzi mladými Európanmi povedomie o dôležitosti vzdelávania detí počas kríz. Prostredníctvom sociálnych sietí sme chceli osloviť 20 mil. mladých ľudí vo veku 13 až 25 rokov. Tento cieľ sme prekročili a kampaň dosiahla až 230 miliónov ľudí.

Kampaň inšpirovala milióny, najmä mladých ľudí, aby sa ozvali v mene miliónov detí a adolescentov, ktorých vzdelávanie bolo prerušené v dôsledku kríz nielen v partnerských krajinách zasiahnutých krízou  (Guinea, Irak, Nepál, Ukrajina), ale aj na celom svete.

Slovenským ambasádorom kampane bol Jaro Bekr, ktorý sa mohol na vlastné oči presvedčiť, ako vyzerá život mladých ľudí na Ukrajine len pár kilometrov od kontaktnej línie v mestách Kramatorsk, Svitlodarsk a Toretsk. Krátke video o jeho ceste je dostupné na našom Facebooku a YouTube kanáli.

Pre každé dieťa.
Ktokoľvek ona je.
Kdekoľvek on žije.
Každé dieťa si zaslúži detstvo.
Budúcnosť.
Rovnakú nádej.

PREČÍTAJTE SI VIAC

celý článok

Týždeň modrého gombíka štartuje 14. mája

Slovenský výbor pre UNICEF už po 14. raz organizuje celoslovenskú verejnú zbierku Týždeň modrého gombíka. Cieľom zbierky, ktorá sa bude konať 14. - 20. mája 2018, je zabezpečiť humanitárnu pomoc pre deti na Ukrajine v konfliktných oblastiach.

celý článok

4 roky konfliktu na východe Ukrajiny

Konflikt berie deťom nielen materiálne veci, ale zanecháva na nich aj celoživotné postihnutia. Dostupné informácie z januára až novembra roku 2017 ukazujú v priemere za týždeň jedno detské nešťastie, ktorého hlavnou príčinou sú práve nášľapné míny, explozívne zvyšky a nevybuchnutá munícia.