EmergencyLessons je víťazom tohtoročnej Digital Communication Awards

EmergencyLessons je víťazom tohtoročnej Digital Communication Awards, ktorá oceňuje výnimočné projekty, kampane a inovácie na poli online komunikácie v Európe.

#EmergencyLessons bola spoločnou kampaňou Kancelárie pre humanitárnu pomoc a civilnú ochranu (ECHO) a 10 členských štátov EÚ, v ktorých UNICEF pôsobí (Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Slovinsko, Slovensko, UK, Rakúsko, Francúzsko a Holandsko).

Cieľom bolo zvýšiť medzi mladými Európanmi povedomie o dôležitosti vzdelávania detí počas kríz. Prostredníctvom sociálnych sietí sme chceli osloviť 20 mil. mladých ľudí vo veku 13 až 25 rokov. Tento cieľ sme prekročili a kampaň dosiahla až 230 miliónov ľudí.

Kampaň inšpirovala milióny, najmä mladých ľudí, aby sa ozvali v mene miliónov detí a adolescentov, ktorých vzdelávanie bolo prerušené v dôsledku kríz nielen v partnerských krajinách zasiahnutých krízou  (Guinea, Irak, Nepál, Ukrajina), ale aj na celom svete.

Slovenským ambasádorom kampane bol Jaro Bekr, ktorý sa mohol na vlastné oči presvedčiť, ako vyzerá život mladých ľudí na Ukrajine len pár kilometrov od kontaktnej línie v mestách Kramatorsk, Svitlodarsk a Toretsk. Krátke video o jeho ceste je dostupné na našom Facebooku a YouTube kanáli.

Darčeky pre život

Hľadáte tip na originálny darček? Poradíme vám.

Darčeky pre život
Čítať viac

Pravidelná pomoc

Darujte každý mesiac nádej do sveta detí a staňte sa Priateľom detí UNICEF

Pravidelná pomoc
Čítať viac

Jednorazová pomoc

Pomôžte svojim darom deťom, ktoré sa ocitli v núdzi

Jednorazová pomoc
Čítať viac